marți, 27 martie 2012

Bors cu rasol de porc


Nu fac prea des supe, ciorbe sau borsuri, dar pentru ca simteam nevoia si de o "zeama", plus ca afara s-a mai racorit un pic, m-am gandit ca ar merge un bors de porc, asa pe ultima suta de metri. Ca acum vin cele 30 grade si numai un bors nu merge.

Ingrediente:
Necesarul fara patrunjelul frunze si ardeiul conservat
- 4 bucati rasol porc;
- 1 ceapa;
- 1 morcov;
- 1/4 telina;
- 1 pastarnac;
- 1 cartof;
- 1 patrunjel radacina;
- patrunjel frunze sau leustean;
- 1 lingura ardei conservat sau 1/2 ardei proaspat;
- 300 ml suc de rosii;
- 500 ml bors;
- 2 l apa;
- sare si piper.

Am curatat cu un cutit bine ascutit pielea de pe rasoluri, le-am spalat si le-am pus in apa fierbinte (in care am pus o ligurita e sare), la foc mic.

Am adunat spuma... de cate ori a fost necesar.


Intre timp am curatat si spalat zarzavatul, si l-am taiat cubulete. Cartoful l-am taiat mai mare.


Cand s-a fiert carnea si nu mai face spuma, am adaugat si zarzavatul.

Intr-o cratita mai mica am pus borsul la fiert. Iar cand zarzavatul a inceput sa se inmoaie, am adaugat borsul. Dupa 15 minute am pus si sucul de rosii impreuna cu ardeiul conservat si am mai lasat sa fiarba. Dupa alte 15 minute am potrivit de sare si piper, am oprit focul si am adaugat patrunjelul frunze.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu