vineri, 23 martie 2012

Papanasi fierti


Pentru prichindel
Pustiul meu s-a cam saturat de iaurt, mere coapte, cereale la masa de seara asa ca am incercat ceva nou: Papanasi fierti pe care i-a servit cu piure de pere. I-au placut la nebunie.

Am folosit pentru 15 bucati:

- 100 g branza proaspata (se poate folosi si branzica facuta in casa din lapte si calciu lactic sau iaurt);
- 1 ou;
- 1 lingura rasa de glucoza;
- 2 linguri faina;
- 1  1/2 lingura gris;
- 1 varf de cutit de praf de copt.




Se pune o cratita cu apa la fiert, in care se adauga sare.

Am amestecat branza cu glucoza si oul, apoi am adaugat faina, grisul si praful de copt. Mi-a iesit o compozitie asemanatoare cu cea pentru galuste.


Cu ajutorul unei lingurite, de formeaza papanasii si li se dau drumul incet in apa clocotita. Se lasa sa fiarba 10 minute, dupa care se opreste focul si se mai lasa inca 5-10 minute pentru a se mai umfla.

Restul papanasilor i-am mancat noi cu dulceata si scortisoara.

Pentru mama si tata de prichindel

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu